Pages

Oct 9, 2011

Testing.......

Oh...terlampau banyak benda nak update....
Terlampau banyak picture nak upload...
Tapi di sebabkan Yes! Prepaid aku sudah kehabisan
Dan aku pun tak keluar2 dari rumah sejak 5 hari lepas
Bagaimanakah nak update kat sini....

Sebab tu tajuk entry ni Testing..
Sbb aku testing update dgn sabar mengunakan iPad
Almaklumlah susah nak guna touch screen kalau jari tombam2 ni..hahaha
Pastu auto correct dia amatlah annoying skali...
Every words ko kena check betul...
Dia nak encourage aku update in English sebenarnya..
Tapi kang dgn English aku, dia kena auto correct grammar plak..haha
(Nama je keje dgn boss expat...hahaha)

Ok lah so far tahap kesabaran aku boleh di banggakan setakat ni
So aku boleh continue update sampai aku keluar dari gua ni utk beli reload Yes.
Hari2 pesan kan Daddy tapi hari2 gak dia lupa...haihhhh

Ok kit a test upload gambar plak..

Oh..cubaan upload gmbr adalah gagal...hahahaha...
Nntilah aku belajar

Ok till nxt entry...jari tombam penat menaip. Nak rehat jap...hahaha

0 comments: