Pages

Nov 18, 2010

Berangan Adalah Free!!...

Oh, aku adalah kuat berangan...hari2 berangan..teringin mcm2 of course..tp now in my top list aku nak 2 benda nih...wahhh..bestnya kalau dpt...



:: Saya suka surfing..so saya sangat suka benda ini. Mula2 tgk org pakai rasa mcm org tu poyo. Tp smlm lepas ter"try" kwn punya, terus rasa wahhh..nak..nak..nak..nakkkk....::


:: Camera saya sudah tua..camera zaman hantaran..skrg Arsyad pun nak masuk 2 thn..pastu Arsyad tak suka amik gambar..nak amik gambar dia satu cabaran..kena shutter yg laju, megapixel yg besar, camera yg power...saya mau ini..mau iniiiii!!!

Sempena hari Jumaat yg mulia lagi di berkati ini, aku harap-harap Daddy Arsyad boring2 lalu terbukak blog nih...kekekekeke

Ok lah nak berangan balik....Sbb semua ni kena bayar..Tetapi berangan adalah FREE....

3 comments:

Pnut said... [Reply to comment]

yang nombor 2 tu nak tumpang berangan juga la... boleh???

Selly Buke said... [Reply to comment]

dlm hidup nie kena penuh angan2... arwah mak kata bila kita berangan, dlm diam kita mesti akan cari jalan untuk dpt apa yg kita angankan... ^_^

ZuNas77 said... [Reply to comment]

Kak Nas,

Marilah..kita kan suka berposing..so camera kena upgrade lah..kekeke

Kak Selly,

haihhh..terlampau byk angan2 due dari thn2 lepas..kena cari jalan..tp yg ini put on hold dulu sbb tak berapa penting sgt..cuma if dpt..berbunga2 la hati..hehe